Saturday, October 30, 2010

Ashley merajuk

Yes true true. kucing pon merajuk
semalam ashley buat hal. maybe sebab marahkan mummynya ni masuk bilik 'adik2'nya , so dia buat hal kat dlm pasu bunga mummy shita dia pulak.
sabar jer laa. dah la bunga tu sikit punya segar bugar. kena 'panahan' ashley tu , macam kena siram air panas jer.
so jenuh la ashley kena bebel satu malam.
and this is how she looks like yesterday.
 control diam walaupon mummy dia membebel macam bertih jagung.

tau pon bersalah.  

hish ish..susahnya hati.. bila la korang ni berbaik2 . boleh berkejar2an dgn bersopan, main bola dengan girang, makan sepinggan, minum semangkuk, tido semeja, mandi semenjerit sesama, .. bila? bila?

tapi sampai mana pon nak tahan marahkan minah bulu ni?.. pandai pulak dia buat2 pujuk jgn marahkan dia lagi


 




penatnya control ayu
macam mana nak marah lagi?

3 comments:

Namie Amir said...

hAI..nice to meet another cat lover :-)

sesemut said...

hi namie, thanks for dropping by..

m.q said...

pandainya ashley pujuk mommy yer..