Tuesday, November 22, 2011

Latest New - Reported by Ashley

Hewwo Peeps,

Weekend ari tu Mama called Mummy.
Mama kata Hashimah dah berbadan dua.
Kawan2, Macam mana kucing berbadan dua?
Tak ker susah nak jalan.
Ada kaki 4 pon kekadang tersadung, macam Potter , ini pulak kaki 8.
balik ni kena tengok laaa...

Pastu tu macam biasa la kan, mummy kita kan garang,
mummy marah la mama, kenapa tak bawak gi klinik awal2.
kesian mama, mama mana ada masa. dah la askar byk.

Opah pulak bagitau , kata si Kiki ( dulu nama dier Rico) dah ada mancat merisik.
APAKAHHHHHHHHHH?
Tapi Opah tak marah . ( Tak macam Mummy kiter tu emo 24jam.. matilaaa kalau mummy baca)
Opah kata biarlaa.. dapat gak dia bercucu menantu.

Akak Pepper dah tinggal ngan kiter.
Tapi mummy kata dia nak kuarwantin Akak Pepper.
Kuarwantin tu apa? Masuk keluar kantin ker?

Potter marah gila bila nampak Akak pepper.
Tapi akak pepper buat rilekkkk jerrr.. 'lekkkkk laaa broooo..'
fuhhhhhhhhh akak pepperrrr rockkkkkkkkkkk..

ok laa.. sok sok kita sambung gossip lagi yer.


cheers


Ashley

2 comments:

meowwmania said...

Hashimah tu sape huhuu...

sesemut said...

Hashimah tu anak Pepper.
Dulu nama Hashim.
Tapi mamanya salah tgk, rupa-rupanya Hashimah...